Namespace: Tzu_Engine.Physic
Assembly: Tzu_Engine (in Tzu_Engine.dll)

Syntax

Visual Basic (Declaration)
Public Sub Set_RagDollBone_Limits( _ 
   ByVal ragdollBonePtr As Integer,  _ 
   ByRef coneDir As Vector3,  _ 
   ByVal minConeAngle As Single,  _ 
   ByVal maxConeAngle As Single,  _ 
   ByVal maxTwistAngle As Single,  _ 
   ByVal lateralConeDir As Single(),  _ 
   ByVal negativeBilateralConeAngle As Single,  _ 
   ByVal positiveBilateralConeAngle As Single _ 
)
C#
public void Set_RagDollBone_Limits(
   int ragdollBonePtr,
   ref Vector3 coneDir,
   float minConeAngle,
   float maxConeAngle,
   float maxTwistAngle,
   float[] lateralConeDir,
   float negativeBilateralConeAngle,
   float positiveBilateralConeAngle
)
C++
public:
 void Set_RagDollBone_Limits(
   int ragdollBonePtr,
   Vector3% coneDir,
   float minConeAngle,
   float maxConeAngle,
   float maxTwistAngle,
   array<float>^ lateralConeDir,
   float negativeBilateralConeAngle,
   float positiveBilateralConeAngle
) sealed 
J#
public void Set_RagDollBone_Limits(
   int ragdollBonePtr,
   Vector3 coneDir,
   float minConeAngle,
   float maxConeAngle,
   float maxTwistAngle,
   float[] lateralConeDir,
   float negativeBilateralConeAngle,
   float positiveBilateralConeAngle
)
JScript
public  function Set_RagDollBone_Limits(
   ragdollBonePtr : int,
   coneDir : Vector3,
   minConeAngle : float,
   maxConeAngle : float,
   maxTwistAngle : float,
   lateralConeDir : float[],
   negativeBilateralConeAngle : float,
   positiveBilateralConeAngle : float
)

See Also